Fără categorie

Cele mai frecvente 3 motive din spatele unei avarii de mașini

A face față unei avarii de mașini este o experiență de care nimeni nu se bucură. Cel mai grav este să suferiți o defecțiune și apoi să aflați că s-a datorat unui lucru simplu care ar fi putut fi corectat ușor și rapid dacă ați ști cum să aflați ce nu era în regulă. Uneori aceste defecțiuni pot fi de la ceva mai rău, ajungând să vă lase în drum și să trebuiască să apelați la servicii de tractare braila.  Lucrul bun este că practic toate defecțiunile pot fi plasate în una din cele trei categorii diferite, ceea ce înseamnă că problemele simple pot fi relativ ușor de diagnosticat. Iată tipurile de bază ale defecțiunilor care dezactivează de obicei mașinile.

 

Probleme de suspensie / transmisie

Dincolo de o anvelopă simplă, problemele cu suspensia și transmisia sunt de fapt cele mai dezactivante probleme mecanice de acolo. Pentru majoritatea oamenilor, se pare că este mai probabil ca o problemă cu motorul să provoace dezactivarea completă a unui vehicul. Cu toate acestea, problemele de suspendare sunt mult mai dificil de diagnosticat și reparat. Dacă o mașină nu poate rula, nu merge nicăieri. O soluție simplă pe care ați putea dori să o verificați este să vă asigurați că toate piulițele vehiculului sunt strânse în siguranță. Poate părea evident, dar aceasta este de fapt o greșeală destul de comună.

 

Probleme cu combustibilul / scânteia motorului

Cele două lucruri pe care se bazează cel mai mult motorul dvs. pentru a face putere sunt fluxul de combustibil și prezența scânteii care îl aprinde. Scoateți unul dintre acestea și mașina va muri cu siguranță. Dacă mașina dvs. nu funcționează, trebuie să verificați atât combustibilul, cât și scânteia pentru a vă asigura că ambele sisteme funcționează corect. Ar trebui să rețineți că ambele aspecte trebuie verificate, așa că ar trebui să fiți cel puțin oarecum confortabil cu murdărirea mâinilor. Iată cum verificați combustibilul și vă declanșați:

  • Verificați mai întâi scânteia, pentru a evita amestecarea posibilelor vapori de gaze și scântei electrice. Cel mai simplu mod de a verifica și de a vă asigura că mașina dvs. primește scânteie este să scoateți unul dintre cablurile bujiei de la motor. Apoi pur și simplu puneți-l undeva pe motor, astfel încât să poată fi văzut în mod clar și să-i dea pe cineva motorul. În mod clar, ar trebui să puteți vedea o scânteie sări de la plumb la blocul motor. Asigurați-vă că nu atingeți cablul atunci când întoarceți motorul sau veți primi un șoc urât

 

  • Verificați combustibilul în al doilea rând. Dacă primiți o scânteie bună, atunci este timpul să verificați combustibilul. Cel mai simplu mod de a verifica combustibilul este să deconectați admisia principală de aer și să rotiți motorul timp de aproximativ 30 de secunde. Odată ce motorul a fost răsturnat, ar trebui să existe un miros puternic de benzină. Dacă nu, s-ar putea să fie ceva în neregulă cu sistemul de alimentare cu combustibil. În acest caz un ar trebui să mai conduceți mașina ci să chemați servicii de tractare pentru a dupe mașina la cel mai apropiat service auto.

 

Probleme electrice / computerizate

Un alt posibil vinovat este o problemă cu computerul sau sistemul electric al motorului. Verificați toate siguranțele și releele pentru sistemele motorului. Ceva la fel de simplu ca o siguranță arsă poate provoca tot felul de ravagii și vă poate dezactiva instantaneu mașina, provocând oprirea funcționării motorului sau oprirea corectă a transmisiei.