Defectarea unei camere frigorifice, o reala problema intr-un restaurant de top

Toate marile restaurante folosesc camere frigorifice pentru pastrarea proaspata, intr-o atmosfera controlata, a carnii, a fructelor si legumelor. Aceste echipamente HoReCa de mari dimensiuni genereaza in permanenta conditii ideale pentru congelare sau refrigerare chiar si intr-un mediu ambiant cu temperaturi foarte ridicate, de pana la 43 de grade Celsius.

De ce este importanta utilizarea unei camere frigorifice?

Clientii unui restaurant evalueaza localul in care au mancat in functie de mai multe criterii, fiecare dintre ele la fel de important. Esentiale sunt gustul preparatelor, precum si aspectul acestora. Pentru ca ambele sa fie impecabile, este nevoie de pastrarea fiecarui ingredient in cele mai bune conditii.

Aceste conditii sunt asigurate de camere frigorifice de ultima generatie, comercializate de catre Fresco Expert sub brandul german Virtus Group GmbH, spre exemplu. Ele au volumul intre 2 si 14,9 metri cubi si sunt capabile sa genereze fie temperaturi de refrigerare, fie de congelare.

Refrigerarea are loc la temperaturi situate, de regula, usor deasupra valorii de 0 grade Celsius. Datorita acestui proces, este incetinita dezvoltarea microorganismelor care altereaza alimentele si se reduce si viteza unor procese chimice, precum cele enzimatice. Astfel, pot fi pastrate cu succes sosurile si mancarurile proaspat gatite, unele produse de patiserie, branzeturile sau laptele, precum si anumite legume proaspete.

Congelarea se desfasoara la temperaturi inferioare, cuprinse de cele mai multe ori intre minus 18 si minus 35 de grade Celsius. La aceste valori, apa din alimente se cristalizeaza si devine solida, ceea ce stopeaza procesele chimice provocate de microbi si enzime. La astfel de temperaturi se pastreaza diferitele tipuri de carne, precum si unele semipreparate sau pungile cu legume care au fost congelate imediat dupa recoltare.

Serviciile de garantie de care beneficiati in cazul unei defectiuni

Pentru orice tip de camere frigorifice achizitionate din magazinul online Fresco.ro, garantia include manopera de reparare si piesele de schimb necesare inlocuirii in cazul echipamentelor care se dovedesc a avea defect de material sau de fabricatie.

Atunci cand interventia se dovedeste necesara, vanzatorul se obliga sa efectueze reparatiile in mod gratuit, la adresa de livrare sau la sediul propriu. Interventia in garantie se face in maximum doua zile lucratoare de la data receptionarii notificarii transmise de cumparator.

Exista trei tipuri diferite de garantie, pentru orice model de camere frigorifice cumparat. Prima varianta, Base Care, este inclusa in pret si asigura montaj, precum si garantie timp de 12 luni pentru piese de schimb si manopera.

Performance Care este a doua varianta, disponibila contra cost, si include toate avantajele Base Care, plus o revizie anuala efectuata in ultimele doua luni din perioada de garantie si Service Level Agreement pentru 72 de ore.

Garantia Premium Care este disponibila, de asemenea, contra cost si permite, pe langa toate facilitatile Performance Care, extinderea perioadei la 24 de luni pentru piese de schimb si manopera, precum si Service Level Agreement pentru 48 de ore in plus.

Datorita acestor variante, veti fi sigur ca randamentul unei camere frigorifice va fi mereu exceptional si ca orice eventuala problema aparuta va fi rezolvata cu maxima promptitudine, fara a fi afectata in vreun fel calitatea mancarurilor pe care le oferiti clientilor.